Klachten

Een klacht? Wij lossen het samen met u op

Een tevreden klant is voor ons ontzettend belangrijk. We doen er dan ook alles aan om u tevreden te stellen met een aanschaf bij SieradenShop.nl.

Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan dan vernemen wij dit graag van u. Wij streven ernaar u een goede service te verlenen en nemen elke klacht serieus. Wij reageren altijd binnen 2 werkdagen op uw klacht en proberen in samenspraak met u de klacht op een correcte wijze op te lossen.

Wilt u uw klacht kenbaar maken, dan kan dat via het contactformulier of u kunt uw bericht sturen naar info@sieradenshop.nl onder vermelding van uw ordernummer. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een passende reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).