Meest gestelde vragen

Service van SieradenShop.nl

Wat zijn jullie contactgegevens?
Contact opnemen met SieradenShop.nl kan via telefoon (0341-554168) of per e-mail (info@sieradenshop.nl) overige bedrijfsgegevens vindt u op onze contactgegevenspagina.

Is online kopen bij SieradenShop.nl veilig?
Ja, online aankopen doen bij SieradenShop.nl is veilig. Wij beschikken over een beveiligde (versleutelde) internetverbinding en zorgen er dus voor dat u uw aankoop veilig kunt doen binnen onze webshop. Daarnaast heeft u de zekerheid van een fysieke winkel. Want SieradenShop.nl is een onderdeel van Juwelier Van Dam. Zo heeft u naast onze online service de service van een fysieke winkel.

Zijn de producten op SieradenShop echt?
SieradenShop.nl / Juwelier van Dam is officieel dealer van de merken die het verkoopt. Wij leveren dan ook uitsluitend producten die 100% authentiek zijn. Daarnaast bent u verzekerd van de hoge kwaliteitseisen die wij als Juwelier stellen aan onze producten. 

 

Wat is de levertijd van mijn product?
De meeste producten die u vindt in onze webshop hebben wij op voorraad, dit betekent dat wij over het algemeen binnen 1 werkdag kunnen leveren. De levertijd kan echter per product verschillen. Daarom staat op de productpagina exact aangegeven wat de verwachte levertijd is van het product. Bestelt u twee producten dan geldt de levertijd van het product met de langste levertijd. Wilt u het andere product al wel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Leveren jullie ook op zaterdag?
Ja, onze bezorgdienst (PostNL) levert uw pakketje ook op zaterdag. Bestelt u dus een product voor 17:00uur op vrijdag dan ontvangt u deze op zaterdag.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Bij SieradenShop.nl betaalt u geen verzendkosten. Bezorging van onze producten is altijd gratis ongeacht de locatie in Nederland en ongeacht het bedrag van uw order. Wilt u dat wij het product verzenden naar het buitenland? Dan vragen wij voor een bestelling naar Belgie € 4,95 en naar de overige landen € 9,95.

Wat als ik niet thuis ben als het pakketje wordt bezorgd?
Als u op het moment van de levering niet op het door u aangegeven adres aanwezig bent dan wordt het pakketje de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien u deze ook mist, dan kunt u uw bestelling nog 3 weken ophalen bij het postkantoor. De bezorger laat dan een briefje achter dat u het product kunt afhalen.

Waar is mijn pakketje?
We houden u maar al te graag op de hoogte van uw bestelling. Zo ook over uw bestelling. Dit doen we als volgt:
Als u bestelling in goede order bij ons is binnengekomen ontvangt u een orderbevestiging genaamd ‘bestelling geplaatst’ per mail. Vervolgens wordt uw bestelling ingepakt een afgeleverd bij de bezorgdienst PostNL. Zodra het pakketje bij PostNL ligt ontvangt u een mailtje genaamd ‘verzonden en afgesloten’. Hierin vindt u een PostNL-pakketcode die u na 20:00uur kunt gebruiken op de website van PostNL om uw pakketje te traceren.

 

Ik ben toch niet helemaal tevreden met mijn product kan ik het terug sturen?
Bestelt u een product bij SieradenShop.nl dan heeft u 14 dagen de tijd om te het te bekijken en te passen. Mocht u dan niet helemaal tevreden zijn dan kunt u uw aankoop binnen 14 dagen aanmelden voor retournering bij onze klantenservice.  Vervolgens kunt u het/de artikel(en) retour zenden naar het volgende retouradres:

  • Retouren
    Juwelier Van Dam
    De Enk 11
    3851 NV Ermelo

Let op! Vermeld duidelijk uw naam, ordernummer, rekeningnummer met tenaamstelling en verzoek terugbetaling of ruilen in een begeleidend schrijven.

Retourneren van artikelen mag altijd we verzoeken u vriendelijk aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Binnen 14 kalenderdagen retour sturen.
  • Niet gebruikt (uiteraard mag u wel passen).
  • Onbeschadigd en voorzien van originele verpakking, labels, sticker, garantiebewijs en handleiding. (Indien redelijkerwijs mogelijk).

Let op: de kosten voor het retour sturen van artikelen zijn voor eigen rekening.

Is er sprake van normaal gebruik en er is een mankement dan zijn de kosten voor retour sturen (plus eventuele reparatie of vervanging of als dat laatste ook niet mogelijk is: ontbinding van de overeenkomst) voor ons.

Wat moet ik doen als mijn sieraad binnen het garantie termijn kapot gaat?
Wanneer uw aankoop tijdens de garantieperiode kapot raakt kunt u contact opnemen met onze klantenservice (info@sieradenshop.nl). Wij zullen u vervolgens adviseren over reparatie onder garantie of vervanging van uw aankoop.